HTML

Közlevelezés

Neki és másoknak rólam és másokról.

Archívum

Címkék

Utolsó kommentek

  • jkrist: Örülök, hogy újra ír. A k***aanyázós véleményformálók manapság olvasható nagyarcú megmondószövegei... (2009.01.13. 18:35) Zolika legszebb évei
  • Filc: Megtaníthatnád, hogyan lehet sikeres vizsgák után átadni magad a semmittevésnek és gondtalanságnak... (2008.01.28. 15:25) Nyugodt vasárnapi fejfájás
  • G: Tegnap este, mikor éjszaka jöttem haza, ugyanezt csináltam...Imádom azt a lejtőt.:) Csak annyi a k... (2008.01.20. 16:37) Hol van az még?
  • dabdam: Kicsit kommentelgettem itt-ott, remélem nem gond.Jó volt olvasni,többet megtudtam rólad mint azala... (2008.01.15. 19:07) Földön, vízen, levegőben
  • dabdam: Nagyon szép.És jó hogy mindketten ugyanilyennek látjátok:),lehet tényleg ő a Mikulás. (2008.01.15. 18:58) Véreres szemű Mikulás
  • Utolsó 20

Tanácstalanul és érthetetlenül

2007.11.30. 22:29 :: BBface

Kedves Nagyapa!

    Ennyi évvel a hátad mögött, gondolom,  már jónéhányszor kértek tőled is tanácsot. Az embernek szüksége van arra, hogy segítsenek néha neki egy-egy döntésben vagy a döntés véghezvitelében.
    Hányszor hallottam már, hogy "de mégis mit mondjak?"  Mindig azt válaszoltam, hogy amit gondolsz és sokszor megkaptam, hogy "mintha az olyan könnyű lenne". Sokáig nem értettem őket. Miért is lenne nehéz kimondani a gondolataikat? Aztán rájöttem, hogy nem a szavakba öntéssel, hanem magukkal a gondolatokkal vannak bajok. Hogyan is magyarázhatna el bárki bármit, ha ő sem érti, ha én sem értem, ha senki sem érti?
    El sem hiszed, mit meg nem adnék azért, ha reggelre az olvasólámpám mellett pihenne a leveled a tökéletes tanáccsal.

Szerető unokád

2 komment

Címkék: levél érdektelen

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyapamnak.blog.hu/api/trackback/id/tr24248399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Filc 2007.12.01. 11:25:41

A skorpió zavaros vizekre evezett és "segítettek" neki, hogy el is merüljön benne. Tanácstalanul tudom csak azt tanácsolni, hogy a jövőben kerüld a január 21 és február 20 között szülötteket, főleg a "valentínnaposokat". Ez nem tökéletes tanács, nem is én adtam. Nagyon nem. Én nem hiszek a horoszkópban, remélem te sem... csak így megint minden értelmét vesztette és ismét minden zavaros. (Remélem nagyapád írt az éjszaka.)

BBface · http://kultip.komm.bme.hu 2007.12.01. 15:24:36

Te is tudod, hogy a horoszkóp hülyeség, ahogyan az is, hogy a jövőben kerülgetnem kellene a Vízöntőket. Inkább tiszta vizet kén öntenem a fejembe a zavaros bor helyett. (Még mindig várom a levelét.)
süti beállítások módosítása