HTML

Közlevelezés

Neki és másoknak rólam és másokról.

Archívum

Címkék

Utolsó kommentek

  • jkrist: Örülök, hogy újra ír. A k***aanyázós véleményformálók manapság olvasható nagyarcú megmondószövegei... (2009.01.13. 18:35) Zolika legszebb évei
  • Filc: Megtaníthatnád, hogyan lehet sikeres vizsgák után átadni magad a semmittevésnek és gondtalanságnak... (2008.01.28. 15:25) Nyugodt vasárnapi fejfájás
  • G: Tegnap este, mikor éjszaka jöttem haza, ugyanezt csináltam...Imádom azt a lejtőt.:) Csak annyi a k... (2008.01.20. 16:37) Hol van az még?
  • dabdam: Kicsit kommentelgettem itt-ott, remélem nem gond.Jó volt olvasni,többet megtudtam rólad mint azala... (2008.01.15. 19:07) Földön, vízen, levegőben
  • dabdam: Nagyon szép.És jó hogy mindketten ugyanilyennek látjátok:),lehet tényleg ő a Mikulás. (2008.01.15. 18:58) Véreres szemű Mikulás
  • Utolsó 20

Zolika legszebb évei

2008.12.30. 13:56 :: BBface

Kedves Nagyapa!

Lekapcsolták Zolikát. Persze ez neked nem mond sokat, nem hiszem, hogy ismernéd vagy akár hallottál volna róla valaha is. Én sem ismerem igazán, néha feltűnt a törzskocsmánkban. Elég annyit tudni róla, hogy mindig is balhés srác volt, évekkel ezelőtt még én is kaptam tőle egy erős jobbost. Halmozódott pár felfüggesztett büntetése, és most telt be a pohár. Hat évet kapott. Huszonhárom múlt.

Nagyon elszúrta. Épp azt a hat évet fogja börtönben tölteni, amit az ember az élete megalapozására szánna. Mindig éppen a legszebb éveinket éljük, de talán huszonháromtól harmincig a legeslegszebbek és a legizgalmasabbak. Ha jól számolom, körülbelül ekkor házasodtál te is. Ebben az időszakban születtek a gyermekeid. Őt meg párszor rendesen megruházzák, négy fal között lesz egész nap. Esetleg gyúr, olvasgat, leköti magát valahogy, de mégiscsak elvesztegetett évek ezek. Hacsak nem próbál meg lelépni.

Sokat agyaltam én is azon, hogy leülném-e azt a hatot, ami valójában legalább tizenhatot ér. Felmerült az is, hogy meghúzhatnám magam valahol a messzi külföldön. Megvárnám amíg elévül az ügy, aztán vissza. Persze nem értek a jogi háttérhez és puhapöcs lennék ahhoz, hogy meglépjek, de talán félteném annyira a húszas éveimet, hogy  megpróbáljam.

Én sem tudom, miért gondolkodtam ezen. Tízből nyolc parancsolatot véletlenül megszegtem, de alapjában véve rendes srác vagyok. A törvénnyel még igazán nem ütköztem, félnék a büntetéstől. Pocsék érzés, hogy a társadalmat a félelem tartja egyben.

Szerető unokád

1 komment · 3 trackback

Címkék: levél érdektelen

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyapamnak.blog.hu/api/trackback/id/tr33848648

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: situs judi bola 88 2018.11.30. 10:04:45

Nassolnivalók tévé elé - Foci-VB kiadás: falatozz kedvenc csapatod szerint! - Só

Trackback: agen judi bola 2018.11.13. 20:48:47

A vak komondor és a jobboldali bunkótahóság - hacsaknem

Trackback: agen judi bola 2018.11.02. 15:34:04

Hogyan játszunk cracked-el? - CodWaW blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jkrist 2009.01.13. 18:35:59

Örülök, hogy újra ír. A k***aanyázós véleményformálók manapság olvasható nagyarcú megmondószövegei között igazi gyöngyszemek az ön írásai.

Keep up the good work!
Nagy Kristóf
süti beállítások módosítása