HTML

Közlevelezés

Neki és másoknak rólam és másokról.

Archívum

Címkék

Utolsó kommentek

  • jkrist: Örülök, hogy újra ír. A k***aanyázós véleményformálók manapság olvasható nagyarcú megmondószövegei... (2009.01.13. 18:35) Zolika legszebb évei
  • Filc: Megtaníthatnád, hogyan lehet sikeres vizsgák után átadni magad a semmittevésnek és gondtalanságnak... (2008.01.28. 15:25) Nyugodt vasárnapi fejfájás
  • G: Tegnap este, mikor éjszaka jöttem haza, ugyanezt csináltam...Imádom azt a lejtőt.:) Csak annyi a k... (2008.01.20. 16:37) Hol van az még?
  • dabdam: Kicsit kommentelgettem itt-ott, remélem nem gond.Jó volt olvasni,többet megtudtam rólad mint azala... (2008.01.15. 19:07) Földön, vízen, levegőben
  • dabdam: Nagyon szép.És jó hogy mindketten ugyanilyennek látjátok:),lehet tényleg ő a Mikulás. (2008.01.15. 18:58) Véreres szemű Mikulás
  • Utolsó 20

Véreres szemű Mikulás

2007.12.07. 19:49 :: BBface

Kedves Nagyapa!

    Már régóta nem hiszek a Mikulásban. Mindig felismertem a pálinkaszagú szomszédot a jelmez alatt, mégis mindig ugyanolyan örömmel téptem fel a csomagokat. Egészen mostanáig.
     Persze megértem, hogy elmúltam húsz, de ettől még kaphatnék csomagot vagy virgácsot vagy valamit. Meglehet, idén a Télapó nem szénhidrátbombával akart kedveskedni, mert hogy kedves volt az biztos.
    A szobatársam alkalmilag Mikulásként dolgozott szórólapot és szaloncukrot osztogatva a járókelőknek. Tegnap kimentünk néhányan megnézni és fotózkodni vele meg ledönteni a kötelező forralt bort. Akkor már harmadnapja csinálta ezt a mikuláskodást miközben este tíztől egy gyárban dolgozott. Rossz volt látni, ahogy hétkor megérkezik a piros-fehér szerelésben, ledönt két kávét,átvedlik és kilenckor már indul is a másik munkahelyére, hogy reggel hét után dőljön csak az ágyba arra a csekély három órára, ami addig marad, míg nem kezdi elölről az egészet. Ma már zombiként dobta le magáról a takarót, mintha csak a sírhantot söpörte volna el maga fölül.   
  Ennyit láttam az egészből tegnapig. De tegnap... Kedélyesen fényképezkedett a gyerekekkel, mosolygott mindenkire, kellemes ünnepeket kívánt. Csak kevesen tudtuk, hogy a nikotin és a koffein émelyítő egyvelege az egyetlen, ami mozgásra bírja tagjait. És mégis vidám volt. Talán a gyermekek tekintete tette, talán a fiatal anyukák cinkos mosolya. Én mindenképp élveztem.
    Nekem idén ő volt a Mikulás és ez az élmény a csomag. Nem volt rajta piros masni, nem csempészte a cipőmbe, de mégis örömet okozott. Lehet, hogy tényleg ő az igazi Mikulás, csak évközben üti el az időt velünk sörözéssel?

Szerető unokád

3 komment

Címkék: levél gyermek még

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyapamnak.blog.hu/api/trackback/id/tr75256242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felice-d 2007.12.13. 18:59:01

Nem wagy semmi édes kis Ady-szerűségem,megbőgettél,te kis büdös kölök:)
Mondtam én,hogy újságíró leszel(wagy csöwes):P

BBface · http://kultip.komm.bme.hu 2007.12.14. 00:25:27

Jó félévet zárok, ha minden igaz, de a csöves egyelőre esélyesebb. :)

dabdam 2008.01.15. 18:58:41

Nagyon szép.És jó hogy mindketten ugyanilyennek látjátok:),lehet tényleg ő a Mikulás.
süti beállítások módosítása