HTML

Közlevelezés

Neki és másoknak rólam és másokról.

Archívum

Címkék

Utolsó kommentek

  • jkrist: Örülök, hogy újra ír. A k***aanyázós véleményformálók manapság olvasható nagyarcú megmondószövegei... (2009.01.13. 18:35) Zolika legszebb évei
  • Filc: Megtaníthatnád, hogyan lehet sikeres vizsgák után átadni magad a semmittevésnek és gondtalanságnak... (2008.01.28. 15:25) Nyugodt vasárnapi fejfájás
  • G: Tegnap este, mikor éjszaka jöttem haza, ugyanezt csináltam...Imádom azt a lejtőt.:) Csak annyi a k... (2008.01.20. 16:37) Hol van az még?
  • dabdam: Kicsit kommentelgettem itt-ott, remélem nem gond.Jó volt olvasni,többet megtudtam rólad mint azala... (2008.01.15. 19:07) Földön, vízen, levegőben
  • dabdam: Nagyon szép.És jó hogy mindketten ugyanilyennek látjátok:),lehet tényleg ő a Mikulás. (2008.01.15. 18:58) Véreres szemű Mikulás
  • Utolsó 20

Tükörtojás

2007.10.22. 22:45 :: BBface

Kedves Nagyapa!

    Bízom benne, hogy megkapod ezt a levelet. Furcsa idők járnak felénk. Most is tüntetnek a fővárosban. Engem nem kell féltened, jó messze vagyok ettől az egész hercehurcától. Ha ezeket a sorokat olvasod, akkor nagy baj nincs, a posta még kézbesít. És ez a lényeg.
    Egyébként helyrerázódtam. Ismét férfiúi énem kerekedett felül. Annyira férfi nem lettem, hogy kukákat gyújtsak fel vagy más autóján ugráljak, de megtettem minden tőlem telhetőt. Foci, Forma-1, politika, kocsma, sör. Sikkesen dohányzás az erkélyen és félmeztelenül  sütés-főzés,amiről le kell szoknom. Értem én, hogy nagyon menőn néz ki, ahogy tükörtojást csinálok vacsira egy szál gatyában, de piszkosul tudnak fájni a hasamra fröccsenő olajcseppek. Tűrtem ahogy kell, férfiasan, csendben, fel-felszisszenve, könnyes szemmel. A fájdalomtól elvakulva fél kiló sót borítottam arra a szegény négy tojásra. Ettől még jobban fröcskölt az olaj, de én megvártam, míg elkészül a vacsorám. Csak eztán találtam meg a kötényt. Ahogy a régi mondás is tartja: "Attól még, hogy megdugtál valakit a konyhapulton még nem mozogsz otthonosan a konyhában".
    Végül persze megettem, amit főztem. Mikor a tányérra néztem, mintha csak magamat láttam volna. Az vagyok, amit megeszek? Nem hiszem, de ez a tükörtojás most tükröt tartott elém, amin át a jövőmet láttam. Zsírban úsztam és egyetlen szál hajam volt, épp mint a vacsorám... Csak pár órára voltam attól, hogy lehúzzanak a vécén. De legalább nem leszek sótlan.

Szerető unokád

2 komment

Címkék: levél érdektelen

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyapamnak.blog.hu/api/trackback/id/tr23204285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zazz 2007.12.07. 12:49:18

Ez nagyon találó.

BBface · http://kultip.komm.bme.hu 2007.12.07. 13:27:14

Ezt nagyon köszönöm. A tojás nevében is.
süti beállítások módosítása