HTML

Közlevelezés

Neki és másoknak rólam és másokról.

Archívum

Címkék

Utolsó kommentek

  • jkrist: Örülök, hogy újra ír. A k***aanyázós véleményformálók manapság olvasható nagyarcú megmondószövegei... (2009.01.13. 18:35) Zolika legszebb évei
  • Filc: Megtaníthatnád, hogyan lehet sikeres vizsgák után átadni magad a semmittevésnek és gondtalanságnak... (2008.01.28. 15:25) Nyugodt vasárnapi fejfájás
  • G: Tegnap este, mikor éjszaka jöttem haza, ugyanezt csináltam...Imádom azt a lejtőt.:) Csak annyi a k... (2008.01.20. 16:37) Hol van az még?
  • dabdam: Kicsit kommentelgettem itt-ott, remélem nem gond.Jó volt olvasni,többet megtudtam rólad mint azala... (2008.01.15. 19:07) Földön, vízen, levegőben
  • dabdam: Nagyon szép.És jó hogy mindketten ugyanilyennek látjátok:),lehet tényleg ő a Mikulás. (2008.01.15. 18:58) Véreres szemű Mikulás
  • Utolsó 20

Intellektuális prostitúció II

2007.10.19. 17:09 :: BBface

Kedves Nagyapa!

  Kurva lettem. Pontosabban hímszajha. Még pontosabban szellemi hímszajha. Keresztanyám befejezte a szakdolgozatát. Tegnap átugrott, hogy szépen megkérjen arra, hogy fussam át és javítsam ki a hibáit. Persze én belementem, mert ez a legkevesebb, amit megtehet az ember egy rokonért.
     Viszont ma odafelé már azt számolgattam, hogy mennyi pénzt fogok kapni érte. Mint utólag kiderült jól számoltam. Pont kijön belőle a hétvégi cigim és így nem kell az aranytartalékomhoz nyúlnom. Próbáltam én tiltakozni, mikor a zsebembe szuszakolta  a drága időm ellenértékét, de hiába magyaráztam, hogy semmit nem csinálnék egész nap.   Összességében az történt, amit vártam. Pár órán keresztül vesszőhibákat és magyartalan mondatokat javítgattam, majd rövid huzavona után némi pénzzel és egy kiadós ebéddel gazdagabban indultam haza. (Mama még mindig jól főz. Egyszer igazán beugorhatnál ebédre. Biztosan kerülne még egy teríték, most is nyolc személyre főzött, pedig csak hárman ültük körbe az asztalt.)
    A családtagtól bármiért is pénzt elfogadni megalázó. Pláne ha ilyen apróságról van szó. Megbánás húzta a zsebem. Aztán rágyújtottam és a füsttel elszállt minden gondom. Haszonleső vagyok. Ilyen a világ. Valamit valamiért.

Szerető unokád

2 komment

Címkék: levél rossz ember

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyapamnak.blog.hu/api/trackback/id/tr4201382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Filc · http://norahfilc.freeblog.hu 2007.10.19. 18:30:34

hehe, velem ez pont fordítva történt... két nappal ezelőtt volt igazgatóm gondolta úgy, hogy én úgyis ráérek, így tervezzek meg neki egy energiatakarékosságról szóló plakátot. nos, azóta is csinálom... sajnos nem elég motiváció az, ha előtte is, meg utána is megveregetik a vállad, hogy milyen kreatív vagy. jah, ez egy ilyen világ, hát éljünk benne, úgy, ahogy kell

BBface · http://kultip.komm.bme.hu 2007.10.19. 21:45:48

Vállveregetés?! Megértelek, hogy kevesled. Egy üveg tömény most nekem is jobban esne.
Egyébként meg gondolj a kapcsolati tőkére! Jól jön még valamikor, hogy tettél egy szívességet. Ez a baj veletek nőkkel, nm néztek Keresztapát. :D
süti beállítások módosítása